Termeni și condiții privind plățile online

Obligația Dumneavoastră de înregistrare

Pentru a putea face plăți online pe www.ekekolozsvar.ro sau www.scacluj.ro trebuie să furnizați anumite date pe pagina noastră web: numele, prenumele, adresa de e-mail, scopul plății.
În utilizarea serviciului declarați că veți furniza informații reale, complete, actuale și corecte despre Dumneavoastră.

Drepturi de autor

Conținutul integral al site-urilor www.ekekolozsvar.ro și www.scacluj.ro este proprietatea Asociației Erdélyi Kárpát Egyesület – Kolozsvár 1891 (Societatea Carpatină Ardeleană – Cluj 1891), denumită în continuare Asociația SCA – Cluj 1891, fiind protejat de Legea drepturilor de autor și de legile care privesc dreptul de proprietate intelectuală și industrială.

Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

Operatorii prelucrează datele furnizate în mod voluntar de membrii asociației și participanții la evenimente prin completarea cererilor de aderare, respectiv a formularelor de înscriere în următoarele scopuri: evidența membrilor/participanților; stabilirea condițiilor de participare valabile pentru participanți; comunicarea cu membrii/participanții; emiterea de adeverințe; urmărirea și certificarea participării la evenimente; elaborarea de statistici privind participarea la evenimente; informarea membrilor/participanților cu privire la alte evenimente organizate de asociație. Prin aderare/înscriere, membrii/participanții, respectiv reprezentanții acestora își exprimă acordul pentru utilizarea datelor lor în scopurile descrise mai sus.

Operatorii gestionează datele prelucrate în condiții de siguranță, păstrându-le strict confidențialitatea și nu le vor transmite către terți, cu excepția furnizării de date către autoritățile competente (de ex. poliție, jandarmerie, serviciul de asistență medicală, salvamont) în caz de necesitate (de ex. accident, rătăcire).

Persoanele înscrise, respectiv reprezentanții acestora pot solicita ștergerea datelor lor din evidențele organizatorilor în cazul încetării relațiilor cu asociația. Cererile în acest sens trebuie trimise prin e-mail la adresa de e-mail a asociației.

1. Plăți online

1.1. Asociația SCA – Cluj 1891, denumită în continuare Asociația, acceptă plăți online. Plățile online se fac prin procesatorul de plăți online BT e-Commerce de la Banca Transilvania https://btepos.ro/e-commerce.

1.2. Asociația acceptă următoarele categorii de plăți:
a) cotizație anuală de membru;
b) donație generală pentru susținerea activității asociației;
c) donație de participare pentru sprijinirea anumitor proiecte ale asociației (ex. turele memoriale de anduranță, excursii, ture cicliste, drumeție etc).

1.3. Utilizatorul poate selecta valoarea în RON pe care dorește să o doneze.

1.4. Prețul tranzacției indicat este prețul net care va fi plătit de utilizator, fără nici o taxă suplimentară.

1.5. Pașii de urmat pentru a face o plată online:

  • Apăsați pe linkul “Plată online”.
  • Selectați scopul plății (cotizație, donație, etc.).
  • Introduceți suma dorită.
  • Introduceț informații referitoare la scopul plății (ex. numele persoanelor pentru care se face plata, sau anul la care se referă plata în cazul cotizației).
  • Introduceți numele dumneavoastră și adresa de e-mail, acceptați termenii și condițiile de plată, apoi apăsați pe „Continuă”.
  • Din acest moment sunteți redirecționați către pagina securizată BT e-Commerce pentru finalizarea plății.

Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru plata efectuată și vă oferă informațiile relevante pentru această operație. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.

2. Politica de securitate

Informațiile personale sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a tranzacției plasate de către dumneavoastră. Introducerea datelor personale se face utilizând o conexiune criptată SSL. Informațiile personale nu sunt transferate către alte terțe părți, nici de către Asociație, nici de către BT e-Commerce. Adresa de e-mail este importantă, deoarece informațiile legate de plata online vor fi transmise via e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetinește întregul proces de plată. Mai mult de atât, Asociația și BT e-Commerce nu vor putea să vă contacteze și să vă informeze asupra stării plății dumneavoastră.

BT e-Commerce garantează securitatea sistemelor sale informatice. Citiți Politica de confidențialitate BT e-Commerce pentru mai multe informații despre acest subiect.

3. Metode de plată

Puteți alege dintre următoarele metode de plată: card de credit/debit prin BT e-Commerce, transfer bancar, numerar.

Dacă ați selectat card de credit/debit prin BT e-Commerce ca metodă de plată, este necesar să completați un formular cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru donație pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante despre donație. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.

BT e-Commerce acceptă următoarele cărți de credit/debit: Visa/Visa Electron sau Mastercard/Maestro.

Folosind ca metodă de plată cardul bancar de credit/debit, donația dumneavoastră va fi procesată imediat.

Pentru plăți prin transfer bancar, confirmarea plății se va efectua doar după confirmarea creditării contului Asociației cu suma transferată, introducându-se astfel un decalaj de 2-4 zile, de la caz la caz. În cazul în care plătitorul trimite asociației dovada efectuării transferului bancar, confirmarea va fi trimisă imediat după primirea acesteia.

4. Politica de returnare

Donațiile pentru participarea la evenimente se returnează donatorilor, în cazul în care evenimentul sprijinit este anulat și aceștia solicită returnarea donației în mod expres, în bani sau sub formă de voucher.

Exclusiv pentru donațiile online efectuate prin card bancar, donațiile se returnează la cererea expresă scrisă a donatorului, în termen de maximum 14 zile calendaristice, de la data efectuării donației. Donatorul va atașa la această cerere dovada efectuării donației.

Cererea de returnare a donațiilor va fi expediată, prin e-mail la adresa info@ekekolozsvar.ro, sau prin poștă pe adresa: str. Cardinal Iuliu Hossu, nr. 20, ap. 13, Cluj-Napoca, jud. Cluj, respectiv se poate depune personal la biroul de relații cu publicul al Asociației.

5. Politica de confidențialitate

5.1. Datele furnizorului

Numele furnizorului: Asociația Erdélyi Kárpát Egyesület – Kolozsvár 1891 (Societatea Carpatină Ardeleană – Cluj 1891)
Sediul furnizorului: Str. Cardinal Iuliu Hossu nr. 20, ap. 13, 400029 Cluj-Napoca, judeţul Cluj, România.
Adresa de corespondență: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 116, 400604 Cluj-Napoca, judeţul Cluj, România (biroul de relații cu publicul al Asociației).
E-mail: info@ekekolozsvar.ro
Tel.: +40 771 535848

Conturile bancare:

Banca Transilvania
Beneficiar: ASOCIATIA ERDELYI KARPAT EGYESULET-KOLOZSVAR 1891
RON IBAN: RO54BTRLRONCRT0667894901

OTP Bank Romania
Beneficiar: ASOCIATIA ERDELYI KARPAT EGYESULET-KOLOZSVAR 1891
RON IBAN: RO12OTPV200001142190RO01
EUR IBAN: RO66OTPV200001142190EU01
HUF IBAN: RO16OTPV200001142190HU01

Banca Comercială Română (BCR)
Beneficiar: ASOCIATIA ERDELYI KARPAT EGYESULET-KOLOZSVAR 1891
RON IBAN: RO50RNCB0106107535870001
EUR IBAN: RO12RNCB0106107535870006

5.2. Definiţii

În cuprinsul prezentului document următorii termeni se traduc astfel:

Furnizor: persoană juridică prestând servicii de tip informativ
Utilizator: persoana care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale şi care a acceptat termenii şi condiţiile de utilizare ale prezentului site;
Site: portalul aparţinând şi fiind administrat de Asociaţie, care se află la adresa www.ekekolozsvar.ro sau www.scacluj.ro, prin intermediul căruia utilizatorul are acces la informaţii privind activitatea Asociaţiei.
Conţinutul site-ului: orice material, orice informaţie, publicate pe site sub orice formă – text, fotografii, grafică, audio, video;
Utilizare abuzivă: utilizarea site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor şi legislaţiei în vigoare sau în orice alt mod care poate aduce prejudicii Asociaţiei.

Donația reprezintă transferarea benevolă de către o persoană fizică a unei sume către Asociaţia pentru a sprijini proiecte, programe sau activități desfășurate de aceasta și prezentate pe site-ul www.ekekolozsvar.ro sau www.scacluj.ro.
Sponsorizarea reprezintă transferarea benevolă de către o persoană juridică a unei sume către Asociaţia pentru a sprijini proiecte, programe sau activități desfășurate de aceasta și prezentate pe site-ul www.ekekolozsvar.ro sau www.scacluj.ro, după încheierea prealabilă a unui contract de sponsorizare.

5.3. Condiţii

5.3.1. Drepturi de proprietate intelectuală

Conținutul site-ului este selectat după criteriile Furnizorului și la libera alegere a acestuia.
Conținutul site-ului Asociației este protejat de Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuală a Furnizorului. Aceste materiale pot fi utilizate numai cu menționarea sursei şi cu acordul scris în prealabil al Furnizorului. Site-ul Asociației este pus la dispoziția utilizatorilor pentru a fi folosit numai în interes personal, profesional sau educațional.

Furnizorul își rezervă dreptul de a remedia în orice modalitate permisă de lege orice violare a acestor termeni și condiții, inclusiv violarea drepturilor Asociației referitoare la sigla și logo-ul organizației și a drepturilor de autor referitoare la conținutul site-ului.

5.3.2 Excluderea răspunderii

  • Furnizorul îşi asumă responsabilitatea de a actualiza conţinutul site-ului în mod constant în măsura propriilor posibilităţi, însă nu răspunde de proprietatea integrală, actuală acestuia în orice împrejurare, sau eventualele schimbări aplicate în conţinut.
  • Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul site-ului, inclusiv termenii și condițiile de utilizare ale acestuia.
  • Furnizorul nu răspunde pentru consecințele, inclusiv financiare, ce decurg din utilizarea site-ului, inclusiv folosirea necorespunzătoare, improprie sau frauduloasă a acestuia.
  • Există posibilitatea ca site-ul să sufere schimbări, fără voia şi implicarea Furnizorului. Prin urmare Furnizorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru precizia, veridicitatea, actualitatea sau conţinutul acestor informaţii, documente sau alte materiale scrise.
  • Furnizorul nu garantează și nu își asumă responsabilitatea pentru orice contaminare cu viruși sau orice altă contaminare care are proprietăți distructive. Nicio transmisiune pe internet nu este 100% sigură, de aceea orice informație transmisă prin e-mail implică riscul utilizatorului.
  • Furnizorul nu garantează funcţionarea fără erori sau greşeli a site-ului.
  • Furnizorul nu acoperă pagubele, pierderile sau costurile care provin din utilizarea, funcţionarea necorespunzătoare sau eronată a site-ului şi greşelile care pot proveni din erori ale sistemului sau al unor contaminări cu viruşi.
  • Site-ul Asociației poate conține linkuri către alte site-uri care nu sunt controlate de către Asociație. Asociația pune la dispoziție aceste link-uri doar cu caracter informativ și pentru a ajuta utilizatorul, iar includerea acestora nu presupune ca Asociația să obțină vreo aprobare în acest sens din partea site-urilor respective. Asociația nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul acestor site-uri sau în legătură cu acestea.

5.3.4. Plăți online

Prin intermediul site-ului www.ekekolozsvar.ro sau www.scacluj.ro se pot face plăți online. Plătitorul are posibilitatea să introducă suma pe care doreşte să o plătească. Suma pe care o va direcţiona se va folosi de către Asociaţia pentru organizarea evenimentelor turistice și sportive, precum ture memoriale de anduranță, ture cicliste, drumeții, excursii etc., precum și pentru acoperirea costurilor de funcţionare ale Asociaţiei. Plata se va efectua prin debitarea cardului bancar indicat de utilizator.

Asociaţia nu va avea acces la datele cardului plătitorului, aceste date vor fi furnizate de către plătitor direct operatorului BT e-Commerce şi vor fi prelucrate de acesta.

5.4. Prelucrarea datelor cu caracter personal / Politica de confidenţialitate

5.4.1. Baza de date a Asociației

Datele cu caracter personal/categoriile de date prelucrate de către Furnizor prin intermediul site-ului sunt:

  1. Date de identificare cum ar fi: nume, prenume, serie si numar act de identitate (CI/ pașaport), etc.
  2. Alte date aflate în documentele de identitate precum data și locul nașterii, cetățenia, adresa de domiciliu/reședință, etc.
  3. Date de contact precum adresă e-mail, numere de telefon.

5.4.2. Colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt colectate de la dumneavoastră când ne trimiteţi un e-mail, cereţi informaţii legate de activitatea noastră, vă înregistraţi la un eveniment, aderaţi la asociaţie, faceţi o plată etc. şi sunt folosite pentru:

  • gestionarea întrebărilor şi sesizărilor dvs.
  • procesarea donaţiilor/plăţilor efectuate online;
  • oferirea de informaţii legate de activitatea Asociaţiei, evenimentele, serviciilor oferite de Asociaţie;
  • promovarea evenimentelor și a Asociației;
  • stabilirea condițiilor de participare la evenimente;
  • comunicarea cu participanții înainte, în timpul și după evenimente;
  • emiterea documentelor de plată, a adeverinţelor, a carnetelor de membru etc.;
  • urmărirea și certificarea participării la evenimente;
  • elaborarea de statistici privind participarea la evenimente;
  • informarea participanților cu privire la alte evenimente organizate de Asociație.

Utilizatorii şi donatorii pot de asemenea solicita în scris adăugarea, corectarea sau ștergerea datelor personale, conform reglementărilor GDPR. Cu toate că Regulamentul General pentru Protecția Datelor se aplică în toate statele Uniunii Europene, GDPR nu poate anula prevederile legale naționale care stabilesc păstrarea datelor personale în documentele financiare. Spre exemplu, conform legii, datele personale (nume, prenume, CNP, adresă, date act de identitate) din documentele financiare (facturi, extrase de cont, chitanțe, registre) vor fi păstrate până la 10 ani de la data generării lor. În acest caz informațiile nu pot fi șterse, chiar dacă există o solicitare în acest sens din partea plătitorului.

În cazul în care ștergerea informațiilor nu contravine legii, datele personale ale plătitorului vor fi eliminate din baza de date în cel mult 30 de zile calendaristice de la data solicitării.
După acordarea consimțământului de colectare, prelucrare și stocare a datelor personale, acestea sunt păstrate în baza de date a Asociaţiei timp de cel mult 5 ani.

5.4.3. Angajamentul Furnizorului

În calitate de Furnizor al site-ului vă asigurăm că:

  • Nu vom oferi niciodată informaţii despre dumneavoastră altor companii care au în vedere programe de marketing.
  • Vă vom ţine la curent cu activitatea noastră, atât în ceea ce priveşte campaniile noastre de promovare şi strângere de fonduri, cât şi în ceea ce priveşte serviciile pe care le oferim.
  • Vom folosi informaţiile dumneavoastră numai atunci când avem consimţământul dumneavoastră în prealabil.
  • Ne puteţi oricând comunica felul în care doriţi ca Asociaţia să comunice cu dumneavoastră, inclusiv felul în care doriţi să fiţi contactaţi. Vă asigurăm că vom respecta întru totul solicitarea dumneavoastră.
  • Vom lua toate măsurile de siguranţă pentru a proteja datele dumneavoastră personale prin politici şi proceduri de securitate.

5.4.4. Drepturile Utilizatorului

În conformitate cu Regulamentul General de Protecţie a Datelor care este în vigoare începând cu 25.05.2018, în calitate de Utilizator aveţi următoarele drepturi:

  • dreptul de a accesa informaţiile personale;
  • dreptul de a edita şi de a actualiza informaţiile personale;
  • dreptul de a solicita ca informaţiile personale să fie şterse;
  • dreptul de a restricţiona procesarea informaţiilor personale;
  • dreptul de a obiecta;
  • dreptul de a emite o plângere către o autoritate supraveghetoare.

6. Dispute și conflicte

Orice tentativă de acces neautorizat în Site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.
Eventualele litigii, divergențe sau pretenții rezultate din sau în legătură cu plățile efectuate, vor fi soluționate prin negocieri amiabile. Dacă aceste negocieri nu au succes în termen de 30 zile calendaristice de la data la care apare disputa, aceasta va fi soluționată de instanțele competente.

Termenii și condițiile generale de folosire a Site-ului, precum și Termenii și condițiile privind plăţile online, sunt acceptate în deplina cunoștință de către utilizator, utilizarea facilităţii de plată online implicând acceptarea imediată și totală a termenilor amintiți.

ANPC litigii
ANPC solutionare

7. Dispozitii finale

7.1. Modalități de primire a donațiilor:

  • donații online, direct de pe Site, prin intermediul serviciului specializat BT e-Commerce;
  • donații direct în conturile Asociației Erdélyi Kárpát Egyesület – Kolozsvár 1891 (Societatea Carpatină Ardeleană Cluj – Cluj 1891), CUI: 24931642, deschise la Banca Transilvania, OTP Bank Romania și BCR:
    RON IBAN: RO54BTRLRONCRT0667894901
    RON IBAN: RO12OTPV200001142190RO01
    EUR IBAN: RO66OTPV200001142190EU01
    HUF IBAN: RO16OTPV200001142190HU01
    RON IBAN: RO50RNCB0106107535870001
    EUR IBAN: RO12RNCB0106107535870006
  • donații în numerar la biroul de relații cu publicul, respectiv la casieriile amenajate la evenimente.

7.2. Toți utilizatorii se obligă să respecte legile în vigoare.

7.3. Termenii și condițiile prezente pot fi oricând modificate fără preaviz.